طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی

طراحی و اجرای بازسازی دکوراسیون داخلی آپارتمان مسکونی.

متراژ: 130متر.

سبک:مدرن.

کارفرما: آقای مهندس نعمت بخش.

آدرس: اصفهان-خیابان فردوسی.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome).

توضیحات:

چگونه هزینه های بازسازی ساختمات خود را برآورد و مدیریت کنیم؟

  • شاید بارها به فکر این افتاده باشیدکه ساختمان خود را بازسازی کنید و یا دکوراسیون داخلی خود را تغییر بدهید،اما آنچه که شما را از آن باز داشته است،سردرگمی در چگونگی انجام کار،انتخاب مناسبترین طرح ها و تخمین هزینه های بازسازی ساختمان می باشد.
  • بهترین و مناسب ترین روش قبل از هر اقدامی برای بازسازی ساختمان خود آن است که یک برنامه مدون و تعریف شده از انتخاب طرح های نهایی گرفته تا انتخاب مصالح و مجری مورد نظر و همچنین برآورد هزینه های کلی بازسازی تهیه و تنظیم کنید و طبق این برنامه از پیش تعریف شده که در قالب یک پروژه طراحی داخلی ساختمان می باشد، اهداف خود را پیش ببرید و به ابهامات موجود در ذهنتان پاسخ دهید.
  • شاید این به ذهنتان برسد که چگونه می توان با ایجاد یک پروژه طراحی داخلی به همه ی این ابهامات پاسخ داد و یک برنامه ریزی مدون و تعریف شده برای ادامه روند بازسازی ساختمان خود تهیه و تنظیم کنید،در ادامه به مزیت های ایجاد یک طراحی داخلی ایده آل بر روند کلی بازسازی ساختمان اشاره خواهیم کرد.

نقش طراحی داخلی در کاهش هزینه های بازسازی ساختمان:

  1. با ایجاد پلان های متناسب برای ساختمان خود می توانید قبل از هر اقدامی برای تخریب ابتدا بهترین و مناسب ترین پلان معماری را برای ساختمان خود برگزینید.
  2. در مورد پلان معماری نهایی می توانید با معماران،مجریان و طراحان داخلی مجرب و کار آزموده مشورت کنید.
  3. با داشتن پلان معماری و تأسیسات نهایی ساختمان می توانید،از نظر فنی قابل اجرا بودن و یا نبودن طرح نهایی را قبل از هر اقدامی برای بازسازی بررسی نمایید.
  4. با ایجاد یک طراحی داخلی متناسب و ایده آل و منطبق بر اصول طراحی و اجرایی قبل از تخریب می توانید،تمام بخش های ساختمان خود را با جزئیات کامل ببینید و تغییرات احتمالی مورد نیاز را بر روی طرح ها،ایجاد کرده و از ایجاد هزینه های اضافی جلو گیری کنید.
  5. متراژ دقیق تمام بخش ها،نوع مصالح و مجریان مورد نظر طبق جزئیات دقیق اجرایی تعریف و می توانید برآورد هزینه های اجرایی را با دقت بالا انجام دهید.
  6. با توجه به مشخص بودن مراحل اجرا و روند اجرایی پروژه می توان در وقت و هزینه تا حد زیادی صرفه جویی کرد.
  7. با مشخص بودن متراژ دقیق مصالح می توان به میزان لازم و بدونه خرید متراژ اضافی مصالح پروژه را تأمین کرد.
  8. با بهره گیری از تجربیات طراحان داخلی مجرب و کارآزموده می توان پرت مصالح،زمان اجرا و از هدر رفت وقت،انرژی و نیروی انسانی تا حد زیادی جلوگیری کرد.
  9. با برآورد هزینه طبق طرح های ارائه شده شما می توانید بودجه پروژه خود را مدیریت کنید و در صورت مغایر بودن با میزان بودجه پروژه آنرا کاهش و یا افزایش دهید.
  10. شما می توانید با مشخص بودن طرح دقیق هر بخش،کیفیت و دقت بیشتری در اجرای صحیح بخش های مختلف متناسب با طرح نهایی داشته باشید.
  11. و…

چند نکته بسیار مهم:

  1. طراحی داخلی و خارجی در بخش های مختلف ساختمان شاید یک هزینه اولیه برای شما داشته باشد اما با مدیریت صحیح بودجه،مصالح،زمان و بالا بردن کیفیت اجرا  تا حد زیادی می توانید هزینه های اجرایی ساختمان خود را کاهش دهید و بودجه پروژه را مدیریت کنید.
  2. یک طراحی داخلی و خارجی ایده آل در واقع کیفیت ساختمان شما را بالا می برد و این امر سبب افزایش کیفیت زندگی ساکنان آن ساختمان می باشد.
  3. ساختمان هایی که بصورت اصولی طراحی می شوند در واقع ارزش مالی و فنی بالاتری از ساختمان ها هم ردیف خود دارند.
  4. بر اساس یک باور غلط که افراد فکر می کنند با طراحی ساختمان خود هزینه های بیشتری را باید صرف اجرای بخش های مختلف از ساختمان خود بکنند این کار سبب کاهش هزینه ها و در واقع مدیریت صحیح بودجه پروژه می باشد.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان آماده ارائه تخصصی و کارشناسانه در زمینه بازسازی ساختمان در اصفهان و همچنین برآورد هزینه های اجرایی بازسازی ساختمان های شما هموطنان عزیز می باشد،بنابراین مدیریت بودجه و زمان و نحوه اجرای با کیفیت ساختمان های خود را به ما بسپارید.