پروژه طراحی داخلی و بازسازی ساختمان

پروژه طراحی داخلی و بازسازی دکوراسیون داخلی.

متراژ:140 متر.

سبک:مدرن.

کارفرما:آقای دکتر دهقان.

آدرس:اصفهان،خیابان چهارباغ بالا،خیابان باغ زرشک.

ملاحضات طراحی:طراحی کابینت و کمد هایگلاس و ام دی اف،سقف آشپزخانه باریسول و کناف،طراحی سالن پذیرایی و نشیمن ،تی وی روم چوب و سنگ اسلب تراونیکس،طراحی کناف سقف سالن پذیرایی و اتاق ها،طراحی کمد و دکور سالن ،اتاق های خواب کودک و والدین.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome).

توضیحات:

شاید به فکر بازسازی منزل مسکونی خود افتاده باشید،اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید و چگونه در این راه قدم بردارید و یا از هزینه های بازسازی ساختمان خود و چگونگی اجرای آن آگاهی کامل ندارید،اما شما می توانید با مراجعه به بهترین گروه بازسازی در اصفهان و با تدوین یک برنامه مدون و منظم در قالب یک طراحی ایده آل برای ساختمان در حال بازسازی خود قبل از اینکه هر اقدامی در راستای تخریب و بازسازی ساختمان خود انجام دهید به تمام سوالات موجود در ذهن خود پاسخ دهید و با یک پلان و برنامه تعریف شده به استقبال این تصمیم مهم بروید.

بازسازی ساختمان های مختلف دارای مشخصات متفاوتی می باشند،از بازسازی قسمت های ظاهری مانند،بازسازی سقف، کف، آشپزخانه،کمد ها،نورپردازی،رنگ آمیزی گرفته تا بازسازی های ساختاری از قبیل تغییر در دیوار کشی های داخلی،تغییر در تاسیسات و ساختار اصلی ساختمان،اما آنچه که بدون شک در بازسازی ساختمان های قدیمی در اولویت قرار می گیرد، بازسازی و نوسازی آشپزخانه هاست که به نوعی نقشی اساسی در تمام دسته های بازسازی ساختمان های مسکونی ایفا می کند.

در ادامه توضیحاتی در مورد چگونگی و عوامل تأثیر گذار در بازسازی آشپزخانه ها خواهیم داد:

  • در بازسازی آشپزخانه های امروزی عوامل زیادی تأثیرگذار هستند،از لزوم جریان هوا در آشپزخانه ها تا نور پردازی آشپرخانه ها و همچنین طراحی کابینت آشپزخانه ها،کف،سقف و بدنه که همه و همه در ایجاد یک آشپزخانه ایده آل نقشی تعیین کننده و موثر دارند.
  • بطور کلی یک آشپزخانه ایده آل بایستی سه مشخصه و ویژگی داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد و توضیحاتی اجمالی در مورد آنها خواهیم داد.

ویژگی هایی که در طراحی و اجرای یک آشپزخانه بایستی به آنه توجه ویژه ای کرد:

1.رعایت اصول و استانداردها در طراحی و اجرای آشپزخانه ها:

وقتی صحبت از اصول و استاندارد ها به میان می آید،در واقع بایستی به این نکته توجه کرد این که این اصول فنی و استاندارد های طراحی بایستی در تمام بخشها از طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه گرفته تا طراحی و اجرای کف و سقف آشپزخانه، نورپردازی آشپزخانه،انتخاب مصالح برای بدنه ها و… نیز لحاظ گردد و همچنینن بایستی به نقش اصولی جانمایی تأسیساتی و انتخاب تجهیزات مناسب برای آشپزخانه خود توجه ای ویژه داشته باشید.

2.تأمین فضاهای مورد نیاز در آشپزخانه ها:

شاید وارد یک آشپزخانه که می شوید در نگاه اول طرح کابینت،طرح سقف،طرح بدنه ها و رنگ بندی آن برای شما جذاب و چشمگیر باشد،اما زمانی که می خواهید در آن آشپزخانه کار و به نوعی زندگی کنید،آنگاه پارمترهای دیگری مانند: کارآیی، دسترسی،ارگونومی، استاندارد و اصول مطرح می شود.

یکی از مواردی که همواره بایستی مورد توجه طراحان آشپزخانه ها،طراحان کابینت و کابینت کاران قرار گیرد،آن است که در یک آشپزخانه ایده آل بایستی فضای مورد نیاز برای کاربران آن فضا و جانمایی تجهیزات و وسایل به حد کافی فراهم شود تا از آشفتگی و هرج مرج در آشپزخانه جلوگیری و هرچیز در جای مناسب خود قرار گیرد و کیفیت فضای مورد نظر افزایش یابد.

3.رعایت اصول زیبا شناسی در طراحی آشپزخانه:

بدونه شک ظاهر و زیبایی از عوامل مهم و تأثیر گذار در نگاه کاربران و بینندگان یک آشپزخانه ایده آل می باشد، اما از آیتم هایی که در ایجاد این زیبایی اثر گذار خواهد بود به موارد زیر می توانی اشاره کرد:

  1. انتخاب فرم آشپزخانه.
  2. انتخاب بهترین چیدمان تأسیساتی و جانمایی تجهیزات آشپزخانه.
  3. انتخاب بهترین و مناسب ترین تجهیزات آشپزخانه.
  4. انتخاب بهترین فرم کابینت آشپزخانه.
  5. انتخاب بهترین متریال و مصالح جهت اجرای کابینت آشپزخانه.
  6. انتخاب بهترین و مناسب ترین طرح ها و متریال ها جهت دیزاین سقف،کف و بدنه آشپزخانه ها.
  7. ایجاد یک نورپردازی اصولی و استاندارد در طراحی آشپزخانه.
  8. مراجعه به طراحان داخلی مجرب در زمینه طراحی کابینت آشپزخانه در اصفهان و ایجاد طرحی زیبا،اصولی و استاندارد برای آشپزخانه مورد نظر.
  9. مراجعه به کارشناسان مجرب در زمینه اجرای کابینت آشپزخانه در اصفهان جهت اجرای دقیق،صحیح و تمیز طرح کابینت آشپزخانه مورد نظر.
  10. و…

اتاق ها