طراحی لابی و دستگاه پله مدرن

پروژه طراحی لابی و دستگاه پله آپارتمان مسکونی.

متراژ : 20 متر.

کارفرما : آقای اسفندیاری.

آدرس : اصفهان-شهرک امیر حمزه

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان. (idhome)

توضیحات:

ساختمان های امروزی شامل بخش های مختلفی می شوند که هر کدام در جایگاه خود از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند از طراحی نمای خارجی یک ساختمان به عنوان پوسته خارجی ساختمان گرفته تا طراحی بخش های داخلی ساختمان که همه و همه بیانگر روحیات و سطح سلیقه ساکنان آن ساختمان می باشد.

در طراحی ساختمانها امروزه بخش های دیگری هم وجود دارد که شاید از نظر اهمیت در درجه های بعدی قرار بگیرند،اما در واقعیت جزء فضاهای ارتباطی بین بخش های خارجی و داخلی ساختمان ها محسوب می شوند و طراحی زیبا و کاربردی آنها اهمیت ویژه ای دارند.بخش هایی نظیر طراحی لابی ساختمان ها و همچنین طراحی دستگاه پله که به نوعی نقش ارتباطی بین فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها را بر عهده دارند.

ملاحظات طراحی:

  • در روند طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی بایستی پارامتر های زیادی را در نظر گرفت از انتخاب متریال گرفته تا انتخاب مجریان کارآزموده و کاربلد و همچنین ارائه روند اجرا،روش های اجرایی و دیتیل های اجرایی بخش های مختلف پروژه جهت اجرای هرچه دقیق تر،باکیفیت تر و سریعتر پروژه ها.
  • بنابراین زمانی که یک بخش از ساختمانی را طراحی می کنید،بایستی به نوع متریال،روش اجرا و همچنین مجری آن فکر کرده باشید  تا طرح ها و ایده های شما بتواند به واقعیت بپیوندد.

مصالح بکار رفته در این پروژه:

  1. استفاده از کناف در سقف.
  2. استفاده از سقف های کشسان یا باریسول در سقف.
  3. استفاده از آجر سفید در بدنه.
  4. استفاده از سنگ مشکی نجف آباد.
  5. استفاده از سنگ اسلب بوک مچ قروه.
  6. استفاده از ام دی اف و مصنوعات چوبی در طراحی جاکفشی.
  7. استفاده از سنگ مشکی و سفید بصورت الگویی در کف.
  8. شیشه های فریم لس در فضای بین لابی و پارکینگ.

روش های اجرایی مورد نیاز در این پروژه:

  1. کنافکاری.
  2. باریسول کاری.
  3. نما کاری و سنگ کاری.
  4. برقکاری.
  5. نجاری.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان به عنوان بهترین گروه طراحی داخلی در اصفهان آماده ارائه خدماتی نظیر بازسازی ساختمان در اصفهان،طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان،طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در اصفهان،طراحی و اجرای کناف در اصفهان و کلیه خدمات ساختمانی می باشد.