طراحی نما مسکونی

پروژه طراحی نما مدرن.

کارفرما: آقای رحمانی

آدرس:اصفهان،خیابان جی ،خیابان سروستان.

سبک:طراحی نما مدرن با استفاده از ترکیب آجر نسوز،ترمووود و سنگ سفید عباس آباد.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome)

توضیحات:

طراحی نما در ساختمان یکی از موضوعاتی است،که همواره مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی بوده است.اما آنچه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است،استفاده مناسب از مصالح و متریال های روز مطابق با قواعد و قوانین طراحی نما و در نظر گرفتن شرایط محیطی و فرهنگی در طراحی نما است.

در هر منطقه جغرافیایی استفاده از مواد و مصالحی که از نظر شرایط اقلیمی و آب هوایی مطابق با شرایط منطقه مورد نظر می باشد زیرا یک نمای مناسب علاوه بر دارا بودن استاندارد های طراحی نما و زیبایی ظاهری بایستی دارای شرایط دیگری هم باشد،که یکی از مهمترین آن ها دوام و استحکام نما در مقابل عوامل محیطی و جغرافیایی است.

برخی از نکاتی که در طراحی نما بایستی به آن توجه کرد:

  1. شناسایی شرایط محیطی و جغرافیایی و انتخاب مواد و مصالح سازگار با محیط.
  2. مشخص کردن سبک مورد نظر در طراحی نما و متناسب با طراحی داخلی ساختمان و دیگر بخش های ساختمان.
  3. مراجعه به یک مهندس طراح و بررسی امکانات،بودجه،محدودیت ها ،روش های اجرا،مواد و مصالح مورد نظر و تطابق آن با خواسته های مورد نظر از پروژه
  4. بررسی پیش طرح اولیه ارائه شده توسط طراح و صحبت در باره معایب و مزایای طرح و بررسی همه جوانب از نظر ایده ،طراحی و اجرا و همچنین مصالح دیده شده در طرح.
  5. یک طراحی نمای ایده آل بایستی علاوه بر داشتن ظاهر و پوسته ای زیبا از نظر اصول اجرایی،مصالح سازگار با شرایط اقلیمی،توجیه اقتصادی،توجیه اجرایی و در ارتباط با درون و بیرون ساختمان نیز مورد توجه و آنالیز قرار گیرد.
  6. از عوامل مهم دیگر در طراحی نما در نظر گرفتن اصول شهرسازی متناسب با هر منطقه و همچنین سازگاری آن با فرهنگ،آداب و روسوم بومی هر منطقه است
  7. توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که یک طراحی نمای ایده آل زمانی به بهترین نحو خصوصیات خود را آشکار می سازد، که به اجرا و کیفتی متناسب با طراحی انجام شده نیز برسد،بنابراین کیفیت اجرای پروژه در درجه اول اهمیت می باشد.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه ،که در زمینه طراحی نما در اصفهان و طراحی داخلی در اصفهان و همچنین اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان به صورت حرفه ای فعالیت دارد،سعی بر آن دارد تا با بکار گیری طراحان داخلی و مجریان مجرب در زمینه ساختمانی،بهترین خدمات را به شما همشهریان عزیز اصفهانی ارائه و پاسخگوی نیاز های شما در زمینه کلیه خدمات ساختمانی باشد.