طراحی نما مسکونی

پروژه طراحی نما مدرن.

کارفرما: آقای امامی.

آدرس:اصفهان،خیابان جی شیر.

سبک:طراحی نما مدرن با استفاده از ترکیب آجر نسوز نما3.5*31 با رنگ شاموتی روشن و سنگ ترارورتن سفید آتشگوه،به همراه نرده فلزی و فلاور باکس مطابق با طرح نما.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome)

توضیحات:

موارد مهم و تاثیر گذار در طراحی نمای خارجی ساختمان.

  • در طراحی نمای ساختمان های مسکونی، یکی از مواردی که دارای اهمیت زیادی است پلان داخلی ساختمان و ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان است.
  • البته لازم به ذکر است که در طراحی نما های خارجی ساختمان های مسکونی استفاده درست و بجا از مصالح و چگونگی به کار گیری آن ها در نما از اهمیت زیادی برخوردار است،مصالح بکار گرفته شده در نمای خارجی ساختمان در درجه اول بایستی با شرایط زیست محیطی و آب هوایی آن منطقه سازگار بوده و از کیفیت و استحکام لازم برخوردار باشند و در درجه دوم این مصالح بایستی با معیار های مطرح شده در سازمان شهرسازی هر منطقه جغرافیایی و فرهنگ،آداب و رسوم و بافت تاریخی شهر شما هماهنگی های لازمه را داشته باشند.
  • در نظر گرفتن اصول طراحی نما ، ارتباط آن با محیط اطراف و دید از نظر ناظر های مختلف از دیگر مواردی است که در طراحی نمای یک ساختمان و همچنین بازسازی ساختمان در اصفهان بایستی به آن توجه ویژه کرد.
  • استفاده از مجریان مجرب ساختمانی در زمینه اجرای نمای ساختمان از آجر کاری و سنگ کاری گرفته تا بند کشی نما،نورپردازی نما،پنجره ها نما ،چوبکاری نما،شیشه نما،داربست فلزی نما و مواردی از این قبیل،که در انتخاب آنها بایستی دقت نظر داشت.
  • یکی دیگر از مواردی که در طراح نما خارجی ساختمان از اهمیت فراوانی برخوردار است دار بودن توجیه اقتصادی نمای خارجی ساختمان و برآورده کردن اهداف اصلی پروژه می باشد.
  • توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که طراحان حرفه ای نمای خارجی ساختمان بایستی در زمینه روش های اجرایی نما و همچنین مواد و مصالح رایج در طراحی نما ابعاد،اندازه،جنس و قیمت آن اشراف کامل داشته باشند تا بتوانند نمایی با قابلیت اجرایی طراحی کنند.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه با بهره گیری از مجریان مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی نما در اصفهان و اجرای نما در اصفهان آماده همکاری با پروژه های ساختمانی شما شهروندان عزیز اصفهانی می باشد.

از دیگر فعالیت های گروه معماری خانه می توان به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان ،طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در اصفهان ،طراحی و اجرای کناف در اصفهان و انجام کلیه پروژه های بازسازی ساختمان در اصفهان اشاره کرد.