طراحی داخلی بخش اداری شرکت تجهیزات آسانسور

پروژه طراحی داخلی اداری.

متراژ: 40متر.

کارفرما: آقای مهندس خادمی.

آدرس: اصفهان _ شهرک صنعتی دولت آباد.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome)

توضیحات:

در طراحی داخلی ساختمان های اداری و یا بازسازی ساختمان در اصفهان ماهیت و نوع شغل دایر در آن واحد اداری از اهمیت ویژهای برخوردار است.بنابراین در طراحی داخلی فضاهای اداری نوع فعالیت و ویژگی های شغلی و فردی کاربران و حتی مشتریان و مراجعین آن واحد حائز اهمیت است.

به عنوان مثال در طراحی اداری یک شرکت بین المللی که مشتریان ویژه ای دارد با طراحی اداری یک شرکت صنعتی و یا طراحی اداری سازمان ها و ارگان های دولتی بسیار متفاوت می باشد و هر کدام ماهیت و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارد.

پروژه مذکور که در واقع طراحی داخلی بخش اداری یک شرکت فروش تجهیزات آسانسور در اصفهان می باشد،شامل بخشی از فضا به عنوان اتاق مدیریت و بخشی دیگر جهت انجام امور اداری و یا بخش کارمندی می باشد.

از ویژگی های این پروژه می توان به وجود فضاهای مشخص و تعریف شده و طراحی میز های کارمندی مطابق با ابعاد و ویژگی های فیزیکی فضا اشاره کرد و همچنین ایجاد فضایی برای قرارگیری بخشی از تجهیزات آسانسور و نمایش آن به مشتریان اشاره کرد.

استفاده از مصالح رایج و پر کاربرد در صنعت ساختمان،مانند استفاده از سیستم های کناف در سقف ها ،استفاده از ام دی اف و هایگلاس در ساخت میز ها،دکورها و پارتیشن بندی ها،استفاده از کاغذ دیواری،استفاده از شیشه های سند بلاست شده در پارتیشن ها و …از دیگر ویژگی های این پروژه است، که در پیشبرد صحیح و سریع کار و اهداف اقتصادی پروژه نقش مهمی دارد.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان که یکی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان و همچنین اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان می باشد،آماده همکاری با صاحبان مشغال و شرکت ها در طراحی فضاهای اداری در اصفهان و طراحی واحد های تجاری در اصفهان می باشد.