ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت

همیشه یکی از دغدغه های طراحان دکوراسیون (طراح داخلی اصفهان)، انتخاب ترکیب رنگ متناسب با پروژه  ، کاربری واهداف  مد نظر  در طراحی  فضاهای داخلی وخارجی  می باشد.

همیشه این که چه رنگ هایی راکنار هم قرار دهیم تا افزون برزیبایی کارایی وهویت  پروژه  را هم در بر گیرد. حتی  برای طراحان حرفه ای هم موضوعی قابل تأمل می باشد, تا بتوانند بهترین پالت رنگ و بهترین ترکیب رنگ را در طرح های خود بکار گیرند.

ترکیب رنگ هایی زیبا و الهام گرفته از طبیعت را در ادامه مشاهده می کنید.

ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت در طراحی داخلی اصفهان

 

ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت در طراحی داخلی اصفهان ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت در طراحی داخلی اصفهان ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت در طراحی داخلی اصفهان ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت در طراحی داخلی اصفهان ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت در طراحی داخلی اصفهان ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت در طراحی داخلی اصفهان ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت در طراحی داخلی اصفهان ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت در طراحی داخلی اصفهاندر مقاله بالا سعی بر آن شده است تا به ارائه پالت های رنگی که در آن ها از هارمونی های رنگی سازگار با طبیعت استفاده شده است طراحان داخلی را در انتخاب بهترین ترکیب رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی پروژه های خود یاری نمائیم.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با رنگها و ماهیت کلی آنها به بخش آموزش ها مراجعه و به مطالعه مقالاتی که در مورد کاربرد رنگ ها در دکوراسیون داخلی توسط کارشناسان گروه طراحی و معاری خانه تهیه شده بپردازید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.