طراحی دکوراسیون داخلی کلینک لیزر،پوست و مو

توضیحات:

پروژه طراحی دکوراسیون داخلی کلینک،پوست،مو و لیزر در اصفهان.

متراژ: 50متر.

کارفرما:Misha beauty club

آدرس: اصفهان _ خیابان میر فندرسکی.

طراحی و اجرای کناف سقف،طراحی پارتیشن های چوبی و کناف،طراحی نورپردازی،طراحی مصنوعات چوبی و کانتر پذیرش،طراحی میز بار و پذیرایی.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome).

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی محیط های کسب و کار نقشی تعیین کننده در جذب مشتری و حتی ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر به مشتریان می باشد.

شاید قصد شما از طراحی دکوراسیون داخلی محل کار خود ایجاد محیطی زیبا و دلنشین برای کاربران آن باشد اما آنچه که مشهود است رعایت اصول طراحی و ارگونومی در طراحی محیط های درمانی و زیبایی نقشی مهم در جذب مشتری و همچنین بهبود در ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

در طراحی فضاهای درمانی و زیبایی میتوان فضا را به دو بخش عمومی و تخصصی تقسیم بندی کرد،که در واقع بخش های تخصصی بر اساس کاربری و نوع خدمات قابل ارائه در فضا تعریف می شود و بخش های عمومی نیز بر اساس نیاز ها و سطح کیفی محیط و بر اساس نوع فعالیت ارائه شده در فضا تعریف و طراحی می شود.

برخی از فضاهای عمومی مورد نیاز در طراحی کلینک های زیبایی و درمانی.

  •  محل پذیرش و یا رسیپشن.
  • محل انتظار و استراحت مراجعه کنندگان.
  • محل پذیرایی و بار.
  • سرویس های بهداشتی.
  • محل اطلاع از زمان حضور و اطلاعات تخصصی و عمومی کلینک.
  • و…

ملاحظات طراحی:

  1. در طراحی دکوراسیون داخلی کلینک زیبایی مذکور سعی بر آن شده است تا با استفاده از رنگ های روشن و خنثی در ترکیب با رنگ های شارپ و شادی آور،فضا را به محیطی دلنشین و زیبا برای کاربرآن تبدیل کرد.
  2.  همچنین با استفاده از سقف های ساده کناف در ترکیب با نور های مخفی و نورهای هالوژنی ترکیبی زیبا و کاربردی در طراحی سقف کناف و همچنین نورپردازی آن ایجاد کرد ایم.
  3. استفاده از میز کانتر با طراحی خاص و منحصر به فرد زیبایی و جذابیت خاصی به محیط بخشیده و آن را به یک نقطه کانونی و مرکز توجهات تبدیل کرده است.
  4. استفاده از دکوراسیون و نیمکت های ثابت در ترکیب با رنگ های شاد و زنده نیز از ویژگی های دیگر این پروژه می باشد.
  5. استفاده از میز بار جهت پذیرایی کاربران و مراجعه کنندگان با طراحی زیبا این فضا را به محیطی زیبا و دلنشین تبدیل کرده است.
  6. استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب درخت بامبو و همچنین استفاده از گل های ارکیده در بدو ورود مراجعه کنندگان سبب ایجاد حس دعوت کنندگی و صمیمیت در آنها می شود.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان به عنوان بهترین گروه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان با دارا بودن اکیپ های اجرایی مجرب و کارآزموده و همچنین طراحان داخلی متخصص و حرفه ای آماده همکاری در طراحی و اجرای محیط های اداری و پزشکی در سطح شهر اصفهان و همچنین طراحی و اجرای کلینک های پزشکی و زیبایی در اصفهان می باشد.