طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن.

متراژ: 20متر.

کارفرما: آقای مهندس جیهانی.

آدرس: اصفهان-خیابان حکیم نظامی-کوچه بیژن-بن بست فردوسی.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه از جنس ورق هایگلاس مات طوسی و هایگلاس براق سفید  AGT محصول کشور ترکیه با دستگیره شاخه ای و صفحه کابینت HPL.

طراحی و اجرا شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome).

توضیحات:

در طراحی داخلی آشپزخانه ساختمان های امروزی المان های زیادی مطرح است از طراحی کابینت اصفهان گرفته تا طراحی کف و بدنه آشپزخانه،طراحی سقف آشپزخانه ،طراحی نورپردازی آشپزخانه و مواردی از این قبیل که در شکل گیری یک آشپزخانه ایده آل از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

یکی از بخش های اصلی در طراحی داخلی یک آشپزخانه ایده آل،طراحی کابینت آشپزخانه می باشد،که طراحی زیبا و اصولی آن می تواند تأثیر زیادی در زیبایی ظاهری و سهولت کاربری آن داشته باشد.

در طراحی کابینت آشپزخانه رعایت اصول و قواعد طراحی و اصول اجرایی از اهمیت زیادی بر خوردار است.که در ادامه به مواردی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. قبل از هر اقدامی برای طراحی کابینت آشپزخانه ابتدا بایستی بهترین فرم برای طراحی کابینت آن آشپزخانه را تشخیص و در قالب یک طرح ارائه داد.فرم هایی نظیر(L،U،G،Line،…) که فرم هایی رایج در طراحی یک آشپزخانه ایده آل می باشد.
  2. بعد از انتخاب بهترین فرم برای طراحی کابینت آشپزخانه سعی کنید بهترین چیدمان تاسیساتی را با نظر کارشناسان مجرب در زمینه طراحی داخلی انتخاب و اجرا کنید.تاسیساتی از قبیل محل قرار گیری سینک،اجاق گاز،فر و مایکرو ویو،یخچال،دستگاه قهوه ساز،ماشین ظرفشویی و لباسشویی و مواردی از این قبیل که مورد نیاز کاربران آن آشپزخانه ایده آل می باشد.
  3. در گام بعدی لازم است نوع و مشخصات تجهیزات آشپزخانه خود را به طراح کابینت آشپزخانه خود ارائه داده تا بهترین چیدمان را برای آشپزخانه شما ارائه دهد.
  4. انتخاب رنگ بندی آشپزخانه،نوع مصالح مورد استفاده در اجرای کابینت آشپزخانه،انتخاب نوع یراق آلات و اکسسوری های مورد نیاز در طراحی کابینت آشپزخانه از جمله مواردی است که در مورد انتخاب و بکار گیری آن ها بایستی دقت نظر داشته باشید.
  5. پس از طی کردن مراحل قبلی بایستی، بهترین و مناسب ترین طرح برای کابینت آشپزخانه خود را با کمک طراح کابینت خود انتخاب و جهت ارائه به بخش های اجرایی دریافت کنید.
  6. حال وقت آن رسیده که با مراجعه به کارشناسان مجرب و کار آزموده در زمینه اجرای کابینت آشپزخانه نتیجه و ثمره کارهای خود را دیده و بهترین و بالاترین کیفیت را در زمینه اجرای کابینت آشپزخانه خود در یافت کنید.
  7. در صورت لزوم می توانید از نظارت یک کارشناس مجرب در زمینه اجرای صحیح دکوراسیون داخلی ساختمان خود بخصوص اجرای کابینت آشپزخانه خود بهره بگیرید.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه که یکی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی داخلی در اصفهان می باشد که با بهره گیری از کارشناسان و مجریان کار آزموده و مجرب دربخش های مختلف ساختمانی از قبیل طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان،طراحی و اجرای تخصصی کابینت آشپزخانه در اصفهان،طراحی و اجرای تخصصی سیستم های کناف در اصفهان،طراحی و اجرای آینه های دکوراتیو در اصفهان،طراحی و اجرای سنگ مصنوعی،کورین و کوارتز در اصفهان،اجرای تخصصی کاغذ دیواری ،پارکت و کفپوش در اصفهان و مواردی از این قبیل آماده همکاری در پروژه های ساختمانی شما شهروندان عزیز اصفهانی می باشد.