پروژه طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن واقع در شهر رفسنجان.

متراژ: 120متر.

سبک:مدرن.

کارفرما: آقای مهندس محمودی.

آدرس:شهر رفسنجان.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome).

توضیحات:

بهترین زمان برای مراجعه به طراحان داخلی چه موقع است؟

  • گاهی اوقات وقتی به فکر طراحی داخلی یک ساختمان می افتیم،که شاید دیگر دیر شده باشد و کار چندانی از یک طراح داخلی بر نیاید و از دلایل عمده بروز چنین اتفاقاتی از عدم شناخت درست از روند طراحی داخلی یک ساختمان می باشد.
  • اما توجه به این نکته حائز اهمیت است که درواقع شما هرچه زود تر به طراحان داخلی مراجعه کنید،نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت اما هیچ زمانی برای مراجعه به یک طراح داخلی دیر نیست و به قول معروف هرجا جلوی ضرر را بگیرید منفعت است.

از عوامل عدم مراجعه افراد به طراحان داخلی:

  1. اغلب افراد زمانی که سخن از استخدام یک طراح داخلی به میان می آید،ت صورشان این است که آنها طرح هایی رویایی و بدون توجیه اجرایی ارائه می دهند و فقط کار آنها را زیبا سازی ظاهر ساختمان می دانند،اما در حقیقت اولین وظیفه یک طراح داخلی کار آزموده ارائه طرح های اصولی و استاندارد و مبتنی بر روش های اجرایی است.
  2. از دیگر مواردی که شاید دلیل آن باشد،که افراد به فکر مراجعه به طراحان داخلی برای طراحی ساختمان،خود نیافتند وجود رسانه های مجازی از قبیل اینستاگرام، تلگرام و سایت های مختلف دکوراسیون داخلی و وجود هزاران هزار طرح و عکسی است، که در آنها وجود دارد و این باعث شده است، که افراد تصور کنند که ساختمان خود را خود می توانند طراحی و دیزاین کنند.
  3. از دلایل عمده دیگر عدم مراجعه افراد به طراحان داخلی می توان به هزینه طراحی داخلی در ساختمان اشاره کرد، اما در جواب این سوال می توان چنین پاسخ داد که یکی از اهداف اصلی طراحی داخلی یک ساختمان کاهش هزینه ها در طول پروژه و همچنین امکان برآورد قیمت های اجرایی ساختمان و مدیریت هزینه ها می باشد.
  4. توجه به این نکته مهم است که همانطور که شما برای مسائل مهم زندگی خود به کارشناسان خبره و کارآزموده از قبیل پزشکان، مهندسان، وکلا و… مراجعه می کنید، برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان خود که از مسائل مهم در زندگی شما به شمار می رود و همچنین تأثیر مستقیم بر کیفیت زندگی شما دارد بایستی به کارشناسان مجرب و کارآزموده در زمینه طراحی و اجرای ساختمان مراجعه کنید.

ملاحظات طراحی:

پروژه مذکور درواقع یک ساختمان مسکونی 120 متری می باشد که به سفارش مشتری سالن پذیرایی و نشیمن و آشپزخانه فضا طراحی شده است.

سالن ساختمان شامل دو بخش:

بخش اول:

  • نشیمن که شامل تی وی روم با میز ثابت ساخته شده از ام دی اف گردویی رنگ در ترکیب با هایگلاس سفید و همچنین سقف کناف ساده در ترکیب با نور های لاین و هالوژن های دوتایی جهت تفکیک فضایی ساختمان می باشد.

بخش دوم:

  • سالن پذیرایی میباشد،که شامل میز کنسول و آینه های دکوراتیو تعبیه شده در امتداد آشپزخانه و بصورت ثابت و از طرف دیگر کناف سقف بصورت باکس ساده با نورپردازی هالوژن و ریسه های شیلنگی و در ترکیب با طرح دکوراتیو کناف پشت مبلمان طراحی شده است.

آشپزخانه ساختمان شامل دو بخش:

بخش اول:

  • آشپزخانه اول ساختمان می باشد،که بصورت دکوراتیو طراحی شده و شامل یک میز جزیره بزرگ با قابلیت استفاده به عنوان میز ناهار خوری و تیرک های چوبی دکوراتیو در بالای میز جزیره جهت اجرای آویز بر روی میز طراحی شده است.
  • طراحی کابینت آن بصورت مدرن می باشد و از ترکیب رنگ هایگلاس سفید به عنوان رنگ غالب و رنگ ام دی اف گردویی به عنوان سطح میزها و شلف ها در طراحی کابینت استفاده شده است.
  • سقف آشپزخانه بصورت ساده از جنس کناف با نورپردازی لامپ های هالوژن در ترکیب با تیرک های چوبی با آویز های روی میز جزیره طراحی شده است.

بخش دوم:

  • آشپزخانه دوم ساختمان می باشد که گاز و سینک ظرفشویی اصلی و هر آنچه که برای استفاده یک آشپز در آشپزخانه به آن نیاز است در آن وجود دارد.

برخی از خدمات ما:

گروه معماری و طراحی داخلی خانه در اصفهان به عنوان بهترین گروه طراحی داخلی در اصفهان،آماده ارائه خدماتی نظیر طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان و اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان می باشد.

لازم به ذکر است که این گروه بصورت تخصصی در زمینه هایی نظیر طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه،طراحی و اجرای سیستم های کناف،طراحی و اجرای آینه های دکوراتیو،اجرای کاغذ دیواری،اجرای نقاشی ساختمان،اجرای لمسه دوزی و….در سطح شهر اصفهان و شهرک ها و شهر های اطراف آن نظیر شاهین شهر،ملک شهر،خانه اصفهان،سپاهان شهر،خمینی شهر،نجف آباد،بهارستان و… می باشد.