طراحی داخلی مدرن-خانه اصفهان

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن در خانه اصفهان.

متراژ: 115متر.

سبک:مدرن.

کارفرما: آقای مهندس جبل عاملی.

آدرس:خانه اصفهان،خبابان پنج طبقه.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome).

توضیحات پروژه:

بهترین زمان مراجعه به طراحان داخلی در چه مرحله ای از ساختمان می باشد؟

  • اگر قصد دارید پروژه های ساختمانی خود را طراحی و یا دیزاین داخلی کنید و پروژه خود را به یک طراح داخلی بسپارید،بهترین زمان مراجعه به طراحان داخلی در مرحله طراحی پلان معماری ساختمان می باشد،زیرا با این کار می توانید پلان معماری ساختمان خود را به گونه ای طراحی کنید که تمام موارد و گزینه های مورد نظر طراح و متناسب با سبک دکوراسیون داخلی که مد نظر شما می باشد، در آن لحاظ گردد.
  • اگر در مرحله سقف و ستون به طراحان داخلی مراجعه کردید،می توانید در زمینه تهیه پلان دیوار کشی متناسب با طرح مورد نظر و همچنین جانمایی تأسیساتی و طراحی جزئیات پروژه قبل از پیشروی پروژه از آنها بهره بگیرید.
  • به طور کلی در هر مرحله ای از ساختمان می توانید به طراحان داخلی مراجعه نمایید،اما طبیعتا هرچه در مراحل ابتدایی تر از ساختمان به طراحان داخلی مراجعه کنید،می توانید جزئیات و دیتایل های بیشتری را در طراحی نهایی ساختمان خود لحاظ کنید.

برخی از ملاحظات پروژه خانه اصفهان:

پروژه مذکور در واقع یک طراحی داخلی مدرن از یک آپارتمان مسکونی چهار طبقه واقع در خانه اصفهان،خیابان پنج طبقه می باشد،که بنا بر درخواست مشتری در مرحله سقف و ستون فرایند طراحی توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان شروع و نقشه های اجرایی دیوار کشی،جانمایی تأسیساتی،نقشه های اجرایی کناف سقف و دیوارها،کابینت و تک تک بخش ها جهت اجرا به کارفرما  ارائه شد.

  1. مراجعه کارفرما در مرحله سقف و ستون به کارشناسان گروه معماری خانه و ارائه نقشه دیوار کشی توسط کارشناسان طراحی داخلی،جهت ایجاد دیوار کشی ساختمان.
  2. ارائه جانمایی تأسیساتی متناسب با سبک طراحی،ملاحظات طرح و اصول فنی در طراحی بخش های مختلف،خصوصا طراحی آشپزخانه و کابینت آشپزخانه، توسط کارشناسان طراحی داخلی جهت اجرای تأسیسات ساختمان.
  3. ارائه طرح نهایی پروژه قبل از شروع به کار پروژه جهت اعمال نظر و نهایی شدن طرح توسط کارفرما.
  4. ارائه نقشه های اجرایی پروژه به کارشناسان مربوطه جهت بررسی،تهیه متریال و اجرای جزئیات پروژه.
  5. برآورد هزینه پروژه و مترو و برآورد پروژه قبل از هر اقدامی برای اجرای ساختمان.
  6. ارائه دیتایل های اجرایی ،مشخص کردن نوع متریال و نحوه اجرا جهت بالا بردن کیفیت اجرا در روند پروژه.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان سعی بر آن دارد تا با ارائه خدماتی نظیر طراحی داخلی در اصفهان،اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان،طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در اصفهان،طراحی و اجرای سیستم های کناف در اصفهان و مواردی از این قبیل اقدام به همکاری با کارفرمایان و مجریان ساختمانی نماید.