پروژه طراحی داخلی پنت هاوس مسکونی

پروژه طراحی داخلی پنت هاوس علامه امینی.

متراژ: 190متر.

سبک:مدرن.

کارفرما: آقای دکتر احمدی.

آدرس: اصفهان-خیابان علامه امینی.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome).

توضیحات:

یکی از موضوعاتی که همواره مورد نظر کارفرمایان و مجریان ساختمانی می باشد،بحث مدیریت بودجه و کاهش هزینه های ساخت ساز در حد امکان است.

شاید قبل از اینکه شروع به ساخت ساز یک ساختمان جدید و یا بازسازی ساختمان های قدیمی خود می کنید،اولین سوالی که ذهن شما را درگیر می کند،آن باشد که قیمت تمام شده برای اجرای ساختمان های امروزی چقدر می باشد و یا ترجیح می دهید، قبل از هر اقدامی برای ساخت و ساز از هزینه های ساختمان خود آگاهی داشته باشید،بنابراین اگر در جستجوی پاسخ دادن به این سوالات هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه هزینه های تمام شده ساختمان خود را محاسبه کنیم؟

  • اولین و ساده ترین راه برای آگاهی تقریبی از قیمت های تمام شده ساختمان روش مقایسه ای و پرسش از کسانی است،که در زمینه ساختمان سازی سر رشته دارند.به عنوان مثال شاید شنیده باشید که به صورت عمومی قیمت هایی را به صورت یک بازه مشخص برای هزینه های سفت کاری و نازک کاری ساختمان مطرح می کنند،اما آنچه که مشخص است این اعداد و ارقام حدودی است و با توجه به پیشرفت روز افزون در زمینه ساختمان سازی و ورود مواد و مصالح جدید و همچنین پیشرفت های چشمگیری که در زمینه طراحی و اجرای ساختمان های نوین ایجاد شده است، برآورد هزینه های ساخت سازی و به تبع آن مدیریت بودجه به کاری سخت و دشوار تبدیل شده است.
  • اما راه حل دوم که راهی اصولی تر و منطقی تر به نظر می رسد،استفاده از روش های مهندسی ساختمان و به نوعی متره و برآورد ساختمان قبل از هر اقدامی برای وارد شدن به فاز اجرایی می باشد.

چگونه برای کاهش هزینه ها، ساختمان خود را متره و برآورد کنیم؟

1.قبل از هر اقدامی برای ساخت ساز با کارشناسان طراحی داخلی ،معماری و عمران مشورت کنید.

2.در ابتدای امر بایستی با مراجعه به دفاتر معماری و طراحی ساختمان تمام نقشه های معماری شامل:پلان معماری،تأسیسات ، طراحی داخلی،نما و محوطه خود را تهیه و به تأیید کارشناسان مجرب ساختمانی برسانید.

3.با طراحی داخلی،نما و محوطه و ایجاد نقشه های دقیق ساختمانی می توانید نوع متریال،متراژ و نوع مجری ساختمانی مورد نظر خود را به صورت دقیق تهیه و تنظیم کنید.

4.جداولی تهیه کنید و بخش های مختلف ساختمانی از جمله هزینه های گود برداری،تخریب،سفت کاری،تأسیسات،نازک کاری و هزینه های مربوط به سازمان ها و ارگان های مختلف را لیست کنید.

5.هرکدام از جداول ایجاد شده برای بخش های مختلف ساختمان را با مراجعه به کارشناسان ساختمانی  می توانید متره و برآورد کنید.

6.تمامی هزینه ها و بایدها و نبایدهای ساختمانی را بررسی و اولویت بندی کنید تا بتوانید بودجه خود را مدیریت کنید.

7.برای کاهش هزینه ها از انجام کارهایی زائد،خرید مصالح اضافی و پرداخت هزینه های غیر ضروری بپرهیزید و در غالب برنامه مدونی که نقشه های ساختمانی و مهندسی شده در اختیار شما می گذارند پیش بروید.

8.برای کاهش هزینه های ساخت ساز می توانید با کارشناسان مجرب گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان مشورت کنید.

9.به این نکته توجه داشته باشید که همیشه استخدام یک کارشناس در زمینه طراحی و اجرای بخش های ساختمانی علاوه بر اینکه بر کیفیت ساختمان شما می افزاید،تا حدود زیادی می تواند در کاهش هزینه های ساختمان سازی و مدیریت بودجه شما راهگشا باشد.

نکته مهم:

به این نکته توجه داشته باشید که هزینه های ساخت ساز در بخش نازک کاری ساختمان و یا به نوعی اجرای دکوراسیون داخلی،نما و محوطه دارای تلرانس عددی بیشتری نسبت به بخشهایی نظیر هزینه های سفت کاری و یا تأسیسات ساختمان می باشد. بنابراین با مراجعه به گروه طراحی داخلی و معماری خانه به عنوان بهترین گروه طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان می توانید با بهره گیری از کارشناسان مجرب این شرکت از قیمت نهایی بخش های مختلف ساختمانی نظیر،قیمت کابینت آشپزخانه در اصفهان،قیمت کنافکاری در اصفهان،قیمت کاغذ دیواری،کفپوش و پارکت در اصفهان،قیمت رنگ و نقاشی ساختمان و همچنین برآورد هزینه کلی ساختمان خود طبق طرح و نقشه های اجرای ساختمان خود آگاهی کامل و دقیق پیدا کنید.