طراحی داخلی مغازه تجاری

طراحی داخلی مغازه آجیل فروشی و محصولات ارگانیک.

متراژ:60متر

کارفرما: آقای ملکوتی .

آدرس: اصفهان – خیابان میرداماد.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome).

توضیحات:

طراحی داخلی مغازه یا طراحی ساختمان ها با کاربری های تجاری از قوانین و اصول خاصی تبعیت می کنند از قوانین صنفی مربوط به هر شغل گرفته تا نوع شغل و سطح فکری و سلیقه مشتریان آن حرفه که همه و همه نقشی تعیین کننده در طراحی دکوراسیون داخلی آن واحد تجاری دارد.

برای بازسازی ساختمان در اصفهان اینجا کلیک کنید.

قبل از هر اقدامی برای طراحی و اجرای واحد های تجاری بایستی به موارد زیر توجه ویژه ای داشت:

  1. در ابتدای امر بایستی اطلاعاتی در مورد قوانین صنفی شغل مذکور جمع آوری و دسته بندی کرد.
  2. کسب اطلاعات لازم در مورد شغل مورد نظر از اجناس قابل ارائه گرفته تا نحوه ارائه و خصوصیات شغلی مورد نظر.
  3. همیشه قبل از طراحی واحد های تجاری بایستی اطلاعات کاملی از رنج سنی و جنسیت و خصوصیات اخلاقی مشتریان شغل دایر در آن داشته باشید.
  4. همیشه در روند طراحی واحد های تجاری از تجربیات کارمندان و صاحبان این مشاغل استفاده کنید و نیازها و نقاط قوت و ضعف در آن شغل را شناسایی و دسته بندی کنید تا در موقع نیاز از آنها بهره گیرید.
  5. در طراحی داخلی واحد های تجاری با توجه به خصوصیات شغل دایر در آن از متریال و مصالح متناسب و با دوام و مختص فضاهای تجاری استفاده کنید.
  6. سعی کنید بهترین رنگ بندی و طرح ها را متناسب با شغل دایر در آن واحد تجاری انتخاب کنید، زیرا این پارامتر ها تأثیر زیادی در جذب مشتری دارند.
  7. محل قرار گیری صندوق،نحوه ارائه محصولات،مسیر های رفت و آمد و محل استراحت مشتریان از جمله موارد دیگری است که در طراحی واحد های تجاری بایستی به آن ها توجه ویژه داشت.
  8. در طراحی واحد های تجاری می توان از تصاویر گرافیکی،پوستر ها،نمونه اجناس موجود در آن واحد صنفی نیز بهره بگیرید.
  9. البته لازم به ذکر است که نحوه ارائه برند و اسم مغازه و حتی لوگو آن تأثیر زیادی در جذب مشتریان و ماندگار ماندن آن در ذهن مشتریان دارد

شما صاحبان مشاغل و طراحان دکوراسیون داخلی می توانید با مراجعه به بخش مقالات گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان به عنوان بهترین گروه طراحی داخلی در اصفهان با عنوان نقش دکوراسیون ‌داخلی ‌فروشگاه ‌در‌‌جذب ‌مشتری به اطلاعات کاملی در زمینه اصول طراحی واحدهای تجاری دست یابید.

از دیگر فعالیت های گروه معماری و طراحی داخلی خانه در اصفهان نیز می توان به مواردی از قبیل طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در اصفهان،طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان،طراحی و اجرای کناف در اصفهان،باسازی ساختمان در اصفهان و طراحی داخلی در اصفهان ، طراحی نما در اصفهان و طراحی داخلی مغازه در اصفهان نیز اشاره کرد.