طراحی سالن پذیرایی و آشپزخانه

پروژه طراحی داخلی آپارتمان مسکونی.

متراژ: 110متر.

کارفرما: آقای امامی.

آدرس: اصفهان_خیابان  جی شیر.

طراحی توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome)

طراحی داخلی سالن پذیرایی و آشپزخانه به سبک مدرن،طراحی کابینت آشپزخانه ،طراحی میز تلویزیون یا tv wall ،طراحی ورودی و راهرو توسط گروه طراحی و معماری خانه.

توضیحات:

در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های امروزی بخش های مختلفی وجود دارد که نقش مهمی در شکل گیری یک ساختمان مسکونی ایده آل ایفا می کند.

در ادامه به معرفی برخی از این بخش ها و عوامل مهم در طراحی داخلی آنها خواهیم پرداخت:

1.طراحی ورودی و راهرو ها در ساختمان های امروزی:

  • ورودی ها و راهرو ها در ساختمان های امروزی جزئی جدایی ناپذیر و مهم محسوب می شوند و به دلیل اینکه نقش دعوت کنندگی ایفا می کنند تأثیر مهمی در ایجاد زیبایی و تفکر مثبت نسبت به آن خانه خواهند داشت.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایده هایی در مورد طراحی داخلی راهرو ها  و ورودی ها می توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

2.طراحی سقف سالن پذیرایی و آشپزخانه:

  • سقف ها در ساختمان های امروزی نقش های مهمی ایفا می کنند از تقسیم بندی فضایی در ساختمان گرفته تا ایجاد زیبایی ظاهری و از هم مهم تر تأمین نور متناسب با فضا و همچنین ایجاد نور پردازی های خاص و دکوراتیو در ساختمان های امروزی.
  • امروزه استفاده از سقف های کاذب کناف در ترکیب با نور مخفی و هالوژن و همچنین پنل های چوبی دکوراتیو و سقف های کشسان باریسول طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.
  • در طراحی سقف های کاذب کناف علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری بایستی توجه ویژه ای به تأمین نور بخش های مختلف ، خصوصا سقف آشپزخانه ها،سقف اتاق های غذاخوری،سقف اتاق های مطالعه و …داشت.
  • از دیگر دلایل استفاده از کناف در طراحی سقف ها می توان به سبک بودن،ایجاد ظاهری زیبا ، مقرون به صرفه بودن و سهولت اجرا نیز اشاره کرد.

3.طراحی میز های تلویزیون،تی وی وال ها (tv wall) و تی وی روم ها (tv room):

  • امروزه به دلیل اینکه افراد بیشتر وقت خود را به مشاهده برنامه های مختلف تلویزیونی اختصاص داده اند،طراحی بخشی از ساختمان به عنوان برگذاری دور همی های خانوادگی و تماشای تلویزیون از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده است،بنابراین طراحی تی وی روم ها نیز از اهمیت ویژه و خاصی در ساختمان های امروزی پیدا کرده است.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اصول طراحی دیوار پشت تلویزیون یا tv wall می توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

4.طراحی کتابخانه ها،شلف ها و ویترین ها:

  • امروزه به دلیل علاقه خاص افراد در زیبا سازی منازل خود و به نمایش گذاشتن وسایل تزئینی و همچنین کتاب ها و …ایجاد محل های با کار بری های  قرار دادن این وسایل از  قبیل کتابخانه ها،شلف ها و ویترین ها از اهمیت ویژه ای برخوردار گشته است
  • در طراحی شلف ها ،قفسه ها ،کتابخانه ها ،کنسول ها و ویترین ها علاوه بر اینکه تعیین نوع کاربری آنها اهمیت دارد بلکه بایستی به محل قرار گیری و جانمایی و همچنین انتخاب نوع جنس و اجرا آن ها توجه ویژه ای داشت.
  • از مصالحی مانند انواع مصنوعات چوبی،شیشه و آینه ،کناف ،فلزات و… می توان در طراحی و اجرای شلف ها و قفسه ها و همچنین ویترین ها استفاده نمود.

5.طراحی کابینت آشپزخانه:

شاید یکی از بخش های مهم و تأثیر گذار در ساختمان های امروزی آشپزخانه ها و به تبع آن کابینت آشپزخانه ها باشد بنابراین در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه ها بایستی توجه ویژه داشت که در ادامه به مواردی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • ایجاد یک چیدمان تأسیساتی مناسب در آشپزخانه ها:یکی از عوامل مهم و تأثیر گذار در طراحی ایده آل یک آشپزخانه انتخاب درست و صحیح محل قرار گیری بخش های مختلف یک آشپزخانه مانند محل قرارگیری سینک،گاز،فر و ماکروویو،یخچال و بخش های مهم دیگر است که شما می توانید به مراجعه به کارشناسان گروه معماری خانه در زمینه طراحی کابینت آشپزخانه در اصفهان مراجعه و از تخصص آن ها بهره بگیرید.
  • طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه ها: یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار در ایجاد یک آشپزخانه ایده آل ایجاد یک طراحی زیبا،کاربردی و تخصصی برای کابینت آشپزخانه شماست که شما می توانید با مراجعه به طراحان داخلی کار آزموده در اصفهان از خدمات آن ها در زمینه طراحی کابینت در اصفهان بهره بگیرید.
  • انتخاب مصالح و یراق آلات مناسب جهت اجرای کابینت آشپزخانه: در ایجاد یک کابینت آشپزخانه با کیفیت و استاندارد علاوه بر یک طراحی ایده آل موارد تأثیر گذار دیگری هم وجود دارد،که از مهمترین آنها می توان به انتخاب مصالح ،یراق آلات و اکسسوری های آن اشاره کرد که اهمیت زیادی در بالا بردن کیفیت کار دارد.
  • انتخاب مجریان مجرب و کارآزموده در اجرای کابینت آشپزخانه: زمانی تمام تلاش های شما در ایجاد یک آشپزخانه ایده آل به ثمر خواهد نشست که یک طراحی ایده آل با یک انتخاب مناسب در متریال و یک اجرای حرفه ای و تمیز همگام شود شما می توانید با مراجعه به کارشناسان گروه معماری خانه در زمینه اجرای کابینت در اصفهان از تخصص و تجربه آنها در اجرای مصنوعات چوبی در اصفهان بهره بگیرید.