طراحی داخلی مدیریت شرکت ایران پیما ترمینال کاوه

پروژه طراحی داخلی اداری

متراژ: 25متر

کارفرما: آقای مهندس ایزدی

آدرس: اصفهان – خیابان کاوه_ترمینال کاوه

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome)

توضیحات:

همانطور که می دانید امروزه طراحی داخلی واحد های اداری از اهمیت زیادی برخوردار گردیده است و از دلایل اصلی آن می توان به مواردی مانند استفاده بهینه از فضاهای داخلی واحد های اداری،جا نمایی تجهیزات و ایجاد فضاهای مورد نیاز،بالا بردن سطح کیفیت محیط کار و افزایش بازده کارمندان،ایجاد فضاهایی مطابق با استاندارد های روز دنیا از نظر زیبا شناسی و استفاده کاربران شرکت و اداره مورد نظر،بالا بردن پرستیژ کاری و ایجاد اعتبار برای شرکت مورد نظر و مواردی از این دست اشاره کرد.

در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های اداری بخش های مختلف و متفاوتی وجود دارد که با توجه به کاربری و نیاز های کاربران آن تعریف می شود. از طراحی اتاق های مدیریتی و کنفرانس گرفته تا طراحی بخش های کارشناسی،کارمندی ،محل انتظار مشتریان،محل استراحت کارمندان،اتاق سیگار،محل قرار گیری منشی یا پذیرش،بایگانی،اتاق جلسات،اتاق سرور و مواردی از این قبیل که بسته به نوع کاربری فضا طراحی و اجرا می شوند.

یکی از بخش های پر اهمیت در طراحی فضا های اداری،طراحی اتاق های مدیریتی می باشد. که بسته به سطح شرکت مورد نظر به شکل ها و فرم های مختلفی طراحی و اجرا می گردد،از طراحی اتاق های مدیریتی مجلل مدیران ارشد شرکت های معتبر گرفته تا اتاق های مدیریت مدیران جزء که فقط مدیریت بخشی از یک شرکت بزرگ را بر عهده دارند،بنابراین طراحی یک اتاق مدیریت مستلزم شناخت کامل از نوع فعالیت آن شرکت و شناخت رده های شغلی آن شرکت می باشد.

نکاتی مهم در طراحی اتاق های مدیریتی:

  • در درجه اول بایستی شناختی نسبی از رده و درجه شغلی کاربران آن و نوع فعالیت آن شرکت پیدا کرد.
  • در درجه دوم بایستی بخش ها،فضاها و تجهیزات مورد نیاز را شناسایی و دسته بندی نمود تا بتوان تمام نیازهای های کاربران آن را در قالب یک پلان و طرح منظم و منسجم تأمین نمود.
  • در درجه سوم بایستی تمام امکانات و پتانسیل های موجود در فضا را شناسایی کرده و طرح هایی منسجم،کاربردی و متناسب با نیاز های کاربران آن فضا،که تمام محدودیت های اقتصادی ،زمانی و اجرایی در آن در نظر گرفته شده است،در قالب یک طراحی داخلی ایده آل ارائه داد.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان که در زمینه های مختلفی در زمینه صنعت ساختمان فعالیت دارد،سعی بر آن دارد تا با بهره گیری از کارشناسان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی انواع بخش های مختلف ساختمانی از قبیل،طراحی داخلی در اصفهان،طراحی نما در اصفهان،طراحی کابینت در اصفهان ،باز سازی ساختمان در اصفهان و همچنین مجریان مجرب در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان،اجرای کابینت در اصفهان،اجرای مصنوعات چوبی در اصفهان،اجرای کناف در اصفهان،اجرای کورین و کوارتز در اصفهان،نبشی کشی و اجرای نما در اصفهان و مواردی از این قبیل بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها ارئه دهد.