بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی

پروژه طراحی داخلی و باسازی دکوراسیون داخلی.

متراژ:120 متر.

کارفرما:آقای عباسی.

طراحی آشپزخانه و سالن پذیرایی و نشیمن و تی وی روم.

طراحی گروه طراحی داخلی و معماری خانه(idhome)

توضیحات:

بازسازی:

امروزه بازسازی ساختمان های قدیمی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.و از دلایل اصلی آن کاهش هزینه های ساخت و ساز به حداقل می باشد.

اما گاهی اوقات در صورتی که کسانی که اقدام به باسازی یک ساختمان مسکونی و یا با هر کاربری دیگری می کنند،توانایی ها و یا تجربیات لازم برای این کار را نداشته باشند،این امر سبب ایجاد هزینه های پیش بینی نشده و مازاد بر بودجه در نظر گرفته شده می شود. وگاهی اوقات نیز عدم استفاده از متخصصین این امر سبب ایجاد خراب کاری ها و در مواردی چند باره کاری ها در روند بازسازی ساختمان می شود.که این موارد علاوه بر ایجاد مشکلات در طولانی مدت،مستلزم پرداخت هزینه های بی مورد نیز خواهد شد.

بنابراین قبل از هر اقدامی برای بازسازی منازل و ساختمان ها بایستی با مراجعه به کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی و مجریان با تجربه در این زمینه و مشخص کردن برنامه از پیش تعیین شده و مشخص در قالب یک طراحی داخلی اصولی و هدفمند گزینه های پیش رو را بررسی و اقدام به تخریب و بازسازی بخش های مورد نظر کرد.

بازسازی مسکونی:

در طراحی داخلی واحد های مسکونی که با قصد بازسازی صورت می گیرد،عموما مهمترین گزینه طراحی آشپزخانه و به تبع آن طراحی کابینت آشپزخانه می باشد و بعد از آن مواردی مانند طراحی سالن های نشیمن و پذیرایی و تی وی روم ها (Tv room) در درجه دوم از اهمیت قرار می گیرند.

در طراحی کابینت آشپزخانه این دسته از ساختمان ها در ابتدای امر بایستی مشخص کرد که تأسیسات اصلی ساختمان بایستی حفظ شود یا تأسیسات جدیدی جایگزین گردد و در مرحله بعدی بایستی مناسب ترین فرم و چیدمان را برای تجهیزات اصلی آشپزخانه مورد نظر انتخاب و در آخرین مرحله نیز بایستی به فکر رنگ بندی و انتخاب بهترین متریال با طرح و جنس مناسب،برای اجرای کابینت مورد مورد نظر بود.

البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که در طراحی داخلی یک آشپزخانه ایده آل مواردی مانند نورپردازی،سقف،کف،بدنه،لزوم جریان هوا و تهویه و دسترسی ایده آل نیز تأثیر گذار خواهد بود.

در طراحی سالن های پذیرایی و نشیمن ساختمان های مسکونی در حال باز سازی نیز بایستی در ابتدای امر به انتخاب بهترین چیدمان برای بخش های مختلف یک سالن پذیرایی و نشیمن بپردازید و در مراحل بعدی به انتخاب طرح و جنس و  ترکیب رنگی مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود بپردازید.

در طراحی سالن های نشیمن و پذیرایی مواردی مانند طراحی سقف،طراحی کف و دیوارها،طراحی تی وی روم ها (tv room) ها ،نورپردازی ، انتخاب بهترین ترکیب رنگی و انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دیوارها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه که یکی از بهترین گروه ها در زمینه بازسازی ساختمان در اصفهان و طراحی داخلی در اصفهان می باشد، با ارائه طرح و برنامه ای مدون و از پیش تعیین شده قبل اقدام به بازسازی ساختمان شما همشهریان گرامی این امکان را به شما میدهد تا بهترین گزینه را از میان طرح های موجود  انتخاب و در زمینه کاهش هزینه های بازسازی و برآورد قیمت قبل از وارد شدن به فاز اجرایی اقدام نمایید.