نما_ خیابان بزرگمهر

پروژه طراحی نما

کارفرما: آقای طاهری

آدرس: اصفهان – خیابان مبارزان

مصالح مورد استفاده:سنگ کرم ابیانه،آجر نسوز،چوب نما یا ترمووود.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome)

توضیحات:

طراحی نما در ساختمان های امروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است،اما آنچه که در طراحی نمای یک ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است میزان بودجه و توجیهات اقتصادی در طراحی نما می باشد.نمای بیرونی ساختمان در مشخص کردن هویت داخلی ساختمان نقشی تعیین کننده دارد و نمای یک ساختمان بایستی به گونه ای طراحی شود که علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری و رعایب اصول در طراحی نما و منظر شهری ارتباط آن با نما های داخلی ساختمان را حفظ کرده و نشان دهنده هویت و سبک زندگی ساکنان آن نیز باشد.

ملاحظاتی که در طراحی نمای خارجی یک ساختمان از اهمیت ویژه ای برخورذار است:

  1. در طراحی نمای ساختمان های امروزی توجه به قوانین و اصول حاکم بر شهر سازی هر منطقه و همچنین استفاده از مواد و مصالح سازگار با زیست بوم از اهمیت ویژه ای بر خوردار است و به نوعی نقشی تعیین کننده در طراحی نمای بیرونی ساختمان دارد
  2. دومین موردی که از عوامل مهم و تعیین کننده در انتخاب سبک ایده آل در طراحی نما و انتخاب میزان گستردگی و پیچیدگی طرح ها می باشد، میزان بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه می باشد.
  3. سومین عامل تعیین کننده در طراحی نمای خارجی ساختمان،میزان پیش روی یا فضای در نظر گرفته شده برای اجرای نما می باشد. که مشخص کننده میزان پیچیدگی و گستردگی طرح ها می باشد.
  4. چهارمین عامل انتخاب مصالح و متریال های ایده آل در طراحی نما و مشخص کردن روش های اجرایی و مجریان مجرب در اجرای طرح ها می باشد.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه یکی از گروه های پیش رو در طراحی نما در اصفهان و همچنین اجرای نمای ساختمان در اصفهان می باشد که با دارا بودن گروه های اجرایی مجرب در زمینه نبشی کشی نمای ساختمان ،اجرای سنگ و آجرنما،اجرای نما های چوبی یا ترمووود،اجرای نرده های فلزی و فلاشینگ ها و کلیه مراحل اجرایی نما در سطح شهر اصفهان فعالیت دارد و آماده همکاری با شما همشهریان عزیز اصفهانی می باشد.