طراحی نما مسکونی

پروژه طراحی نما کلاسیک

کارفرما: آقای فولادی

آدرس:اصفهان،خیابان رباط

سبک:طراحی نما کلاسیک با استفاده از ترکیب آجر نسوز رستیک ، سنگ سفید عباس آباد و نرده فلزی متناسب با طرح نما.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome)

توضیحات:

در طراحی نما پارامترهای زیادی موثر می باشد،از قوانین حاکم بر طراحی نما گرفته تا رعایت اصول اجرایی و انتخاب مصالح و متریال های سازگار بر شرایط محیطی اما آنچه که از مهمترین ارکان در طراحی نمای یک ساختمان می باشد در نظر گرفتم توجیحات اقتصادی و اجرایی و انتخاب بهترین سبک و طرح در طراحی نمای مورد نظر می باشد.

شاید در نزدیکی محل کار و زندگی شما نماهای خارجی زیادی وجود داشته باشند،که نظر شما را به خود جلب کرده اند اما آنچه که شما از ظاهر خارجی و پوسته خارجی یک نما برداشت می کنید،برای قضاوت نهایی در مورد آن نما کافی نیست. در طراحی یک نمای خارجی ساختمان عوامل بسیاری تأثیر گذار می باشد از سطح سلیقه ساکنان آن ساختمان تا میزان بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه،میزان پیش آمدگی در نما،پلان داخلی ساختمان و بخش های درگیر با نمای خارجی،سبک طراحی نما،انتخاب مصالح و مواد در نظر گرفته شده برای نما،موقعیت جغرافیایی نما،رعایت شرایط محیطی و اقلیمی و موارد زیادی که میتوان متناسب با شرایط هر پروژه آن ها را دسته بندی و در روند طراحی نما بکار برد.

یک نمای خارجی ایده آل به نمایی اطلاق می شود که علاوه بر رعایت اصول فنی و اجرایی حاکم در طراحی نما،شرایط و محدودیت های حاکم بر پروژه نیز در آن در نظر گرفته شده باشد و بذات،در رابط با درون و در رابطه با بیرون قابل دفاع و ایده آل باشد.

در پروژه پیش رو که در واقع نمای یک ساختمان مسکونی چهار طبق می باشد،با انتخاب مصالحی از قبیل سنگ سفید عباس آباد با ترکیب آجر نمای نسوز رستیک و ایجاد نرده های فلزی متناسب با فرم و طرح نما سعی بر آن شده است که نمایی با ترکیب سنگ و آجر و حال و های کلاسیک ایجاد گردد.البته ایجاد قرینه سازی و ستون ها و سر ستون هایی با ابزار های تخت و ساده در پیشبرد اهداف مورد نظر در طراحی نما بی تأثیر نبوده است.

اما آن چه در طراحی این نما بایستی به آن اشاره کرد رعایت ورودی نفر رو و ماشین رو تعریف شده ،رعایت حفظ حریم همسایه ها ،رعایت ارتفاع مجاز و حد اکثر پیش آمدگی ها و ترکیب درست مصالح و ایجاد یک نورپردازی مناسب برای این سبک نما  می باشد.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه با دارا بودن گروه ها و اکیپ های مجرب  و کار آزموده در زمینه طراحی نما در اصفهان و اجرای نما در اصفهان از نبشی کشی ،فلاشینگ و داربست فلزی نما گرفته تا اجرای کلیه بخش ها در نمای خارجی ساختمان از قبیل آجر کاری،سنگ کاری ،نور پردازی نما،چوب کاری نما و ….آماده همکاری در پروژه های ساختمانی شما شهروندان عزیز اصفهانی می باشد.