طراحی داخلی نئوکلاسیک خیابان پروین

پروژه طراحی داخلی نئوکلاسیک آپارتمان مسکونی خیابان پروین

متراژ: 160متر

سبک:نئوکلاسیک

کارفرما: آقای مهندس کرمی

آدرس:خیابان پروین

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome).

توضیحات پروژه:

پروژه مذکور در واقع طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی یک آپارتمان مسکونی میباشد،که به سبک نئوکلاسیک دیزاین شده است.

ملاحظات پروژه:

یکی از چالش هایی که در طراحی و اجرای این پروژه با آن روبرو هستیم،وجود تاسیسات و جا نمایی فن کویل سقفی در سقف این پروژه به عنوان سیستم سرمایشی و گرمایشی هست. که طراح بایستی علاوه بر ایجاد زیبایی در سقف این پروژه که ترکیبی از کناف و ابزار های گچبری هست اصول فنی و جانمایی تاسیساتی این پروژه رو مد نظر قرار دهد.

آیتم های مورد نظر در طراحی پروژه نئوکلاسیک:

  • طراحی سقف:

در طراحی سقف این پروژه متریال قالب کناف در ترکیب با ابزارهای گچبری میباشد،که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و جذاب بتوان به وسیله آن نور پردازی پروژه را تامین کرد و رنگ و بویی نئوکلاسیک به آن بخشید.

  • طراحی کابینت آشپزخانه و کمد ها:

کابینت آشپزخانه این پروژه به سبک نئوکلاسیک طراحی شده و متریال غالب آن روکش چوب بلوط در ترکیب با رنگ سفید پلی اورتان و صفحات کابینت کوارتز میباشد.

کمد های جانمایی شده در اتاق ها از جنس ام دی اف با روکش چوب بلوط رگ راست با پوشش رنگ سفید پلی اورتان میباشد که درب کمد ها بصورت بازشو می باشد.

  • طراحی تی وی وال:

تی وی وال این پروژه بنا به درخواست کارفرما به گونه ای طراحی شده است که بصورت متغیر باشد و بتوان در صورت لزوم آن را جابجا نمود بنابر این پیش زمینه ای در دو طرف سالن پذیرایی و نشیمن از جنس کناف و چوب طراحی شده که میز تی وی بصورت  متغییر در دو محل جانمایی میشود.

  • طراحی دیوار های جانبی:

در طراحی دیوار های جانبی  این پروژه از متریال غالب کناف های دیواری در ترکیب با ابزار های گچبری و آینه های دکوراتیو استفاده شده است تا علاوه بر ایجاد زیبایی و از بین بردن شکست و عیوب در دیوار های جانبی به آن رنگ و بوی سبک نئوکلاسیک را نیز بدهد.

کلام آخر:

گروه طراحی داخلی و معماری خانه مجری پروژه های لوکس ساختمانی در اصفهان علاوه بر طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی در زمینه هایی مانند اجرای کابینت  آشپزخانه در اصفهان،اجرای کناف در اصفهان،اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان، بازسازس ساختمان های فرسوده در اصفهان بصورت تخصصی فعالیت میکند.

اتاق ها