طراحی دکوراسیون داخلی پروژه مسکونی مدرن

پروژه طراحی داخلی ساختمان مسکونی.

متراژ: 140متر.

کارفرما: آقای درخشان.

آدرس: اصفهان-پروین اعتصامی_خیابان هنرمند.

طراحی شده توسط گروه طراحی داخلی و معماری خانه (idhome).

توضیحات:

در طراحی داخلی ساختمان های امروزی پلان معماری ساختمان نقشی تعیین کننده در ایجاد یک طرح زیبا و اصولی و مطابق با استاندارد های ساختمانی دارد.

بهترین گزینه برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی ایده آل برای ساختمان خود این است،که قبل از هر اقدامی برای شروع ساختمان پلان معماری خود را به یک شرکت معتبر در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی ارائه داده و نکات مثبت و منفی پلان را به صورت دقیق و با جزئیات کامل بررسی نمایید.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه به عنوان بهترین شرکت طراحی داخلی در اصفهان آماده همکاری و مشاوره در زمینه اجرای صحیح و درست پروژه های ساختمانی و همچنین ایجاد بهترین پلان معماری در اصفهان،برای ساختمان های شما شهروندان عزیز می باشد و با ارائه بهترین طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان ،مناسبترین طرح ها را برای ساختمان های شما پیشنهاد می کند.

مواردی که در طراحی پلان ساختمان های مسکونی بایستی در نظر گرفته شود:

  1. تفکیک صحیح فضایی،مسیر های عبور و مرور و همچنین دسترسی به بخش های مختلف ساختمان.
  2. ایجاد ابعاد استاندارد برای هر فضا و مطابق با اصول ابعادی و نیاز کاربران آن بخش.
  3. درنظر گرفتن چیدمان اصلی بخش های مختلف در پلان از قبیل نحوه چیدمان مبلمان،تخت خواب ها،میزهای آرایش،میزهای تحریر و…
  4. در نظر گرفتن چیدمان تأسیساتی ساختمان از قبل محل قرار گیری سیستم های گرمایش و سرمایش،تأسیسات اصلی آشپزخانه،تأسیسات اصلی سرویس های بهداشتی و …
  5. در نظر گرفتن محل قرارگیری و جانمایی کمد های لباسی و رختخوابی،
  6. در نظر گرفتن فرم و طراحی سقف ها،کابینت آشپزخانه،میز های تلویزیون،کف و بدنه ساختمان.
  7. و..

توضیحات پروژه:

  • پروژه مذکور در واقع یک آپارتمان مسکونی شمالی جنوبی می باشد،که در بخش شمالی ساختمان سالن پذیرایی آن قرار گرفته است و در بخش جنوبی ساختمان،سالن نشیمن و تی وی روم آن وجود دارد و فاصله بین این دو بخش آشپزخانه به صورت فضایی با دسترسی به هر دو سالن پذیرایی و نشیمن ساختمان قرار گرفته است.
  • از ویژگی های دیگر این پروژه می توان به تفکیک بخش پذیرایی با نشیمن ساختمان و همچنین ایجاد اختلاف سطح به وسیله  دو پله(سواره پیاده) با بخش های دیگر ساختمان اشاره کرد.
  • قرار گیری آشپزخانه با دسترسی وگشودگی به هر دو فضا از دیگر ویژگی های این پروژه مسکونی می باشد.
  • تفکیگ بخش های خصوصی و عمومی ساختمان از یکدیگر از دیگر ویژگی های پلان معماری این ساختمان مسکونی می باشد.
  • مصالح استفاده شده در این پروژه جزء مصالح رایج ساختمانی می باشد و از جمله آن می توان به استفاده از کناف در طراحی سقف ها و بدنه ها ،استفاده از هایگلس و ام دی اف در طراحی کابینت آشپزخانه،کمدها و مصنوعات چوبی ساختمان،استفاده از آجر های دکورتیو و کاغذ دیواری و پوستر ها در طراحی دیوار ها و همچنین استفاده از سرامیک در طراحی کف ساختمان اشاره کرد.