طراحی داخلی تجاری

طراحی داخلی مغازه

متراژ: 50متر

کارفرما: آقای کلنات – طراحی داخلی فروشگاه کالای خواب

آدرس: اصفهان – خیابان محتشم کاشانی

طراحی شده توسط گروه طراحی و معماری خانه (idhome)

توضیحات:
در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمانهای تجاری یکی از مهمترین بخش ها طراحی دکوراسیون مغازه و فروشگاه ها می باشد در ادامه به مهمترین نکاتی که در طراحی این نوع از ساختمان های تجاری باید مورد توجه قرار داد می پردازیم.

در طراحی دکوراسیون مغازه های تجاری اولین و مهمترین قدم در روند طراحی شناخت نوع مخاطبین و خصوصیات آن ها و همچنین اطلاعاتی عمومی در مورد محصولات قابل عرضه در آن فروشگاه از نظر ابعاد ،تنوع،تعداد،نحوه عرضه ،نوع طبقه بندی محصولات و مواردی از این دست می باشد.

در پروژه پیش رو سعی بر آن شده است تا با توجه به محدودیت های موجود در طراحی داخلی مغازه با کاربری کالای خواب که شامل محصولات با ابعاد و گستره تنوع زیادی می شود و همچنین ایجاد طرحی با دید بصری و رعایت اصول فنی و با در نظر گرفتن محدودیت های اجرایی،زمانی وبودجه ای در نظر گرفته شده برای پروژه مورد نظر بهترین طرح ارائه شود.

در طراحی فروشگاه مربوطه مواردی از قبیل استفاده از رنگ های خنثی در طراحی داخلی به علت وجود رنگ های متنوع  در محصولات قابل عرضه جهت به نمایش گذاشتن هرچه بیشتر محصولات و همچنین استفاده از روش های اجرایی و مصالح رایج چوبی رایج در صنعت ساختمان جهت کاهش زمان و هزینه های اجرایی و همچنین طراحی بر اساس نیازها و اصول طراحی مغازه از شاخصه های مهم  محسوب می شود.

برای مشاهده نمونه کار های طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان به بخش پروژه ها مراجعه کنید.