کاغذ دیواری ، دیوار کوب و …

آقای رفیعی

کارشناس و مجری کاغذ دیواری، پارکت و کفپوش، دیوارکوب و …

photo_2017-02-06_12-27-22

نقش کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی:

در سال‌هایی نه چندان دور، کاغذ دیواری به دلیل محدودیت تنوع در طرح و رنگ‌، از محبوبیت کمتری نسبت به دیگر دیوارپوش ها برخوردار بود. اما امروزه با ایجاد تحولی شگرف در طرح، رنگ و جنس کاغذ دیواری، آن را به یکی از محبوب ترین دیوارپوش ها تبدیل  کرده است و همین امر انتخاب يك طرح مناسب با دکوراسیون داخلی خانه  شما را  از ميان دنیایی از طرح‌ و نقش به کاری بسیار دشوار تبدیل کرده است.

به همین دلیل گروه معماری و طراحی داخلی خانه به عنوان یکی از گروه های فعال در زمینه فروش و نصب کاغذ دیواری در اصفهان سعی کرده تا همه مشکلات شما در زمینه انتخاب طرح کاغذ دیواری ،انتخاب جنس،راهنمای خرید و راهنمای نصب را در قالب یک مقاله در اختیار شما قرار دهد که با کلیک روی لینک مربوطه می توانید به سوالات رایج در مورد کاغذ دیواری پاسخ دهید.

کاغذ دیواری در اصفهان

در صنعت ساختمان مواد و مصالح متنوع وگوناگونی و جود دارد که همواره مورد توجه طراحان داخلی و مجریان ساختمانی می باشد. یکی از این مصالح پر کاربرد و رایج در صنعت ساختمان که به نوعی جایگزین بسیاری از دیوار پوش ها شده است،کاغذ دیواری و پوستر ها در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد.

امروزه استفاده از کاغذ دیواری ها و پوستر ها در طراحی دکوراسیون داخلی یک ساختمان از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.شاید یکی از دلایل مهم و عمده آن وجود تنوع بسیار زیاد در طرح،رنگ و جنس کاغذ دیواری ها و پوستر ها می باشد،که باعث شده نظر افراد بسیاری را در استفاده از کاغذ دیواری در طراحی منزل و ساختمان خود به خود جلب کند.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه یکی از گروه های پیش رو در زمینه فروش و اجرای کاغذ دیواری و پوستر در شهر اصفهان می باشد،که همواره سعی بر آن داشته است که با بهره گیری از مجریان مجرب و کار آزموده در زمینه نصب و اجرای کاغذ دیواری در اصفهان،بهترین کیفیت و خدمات را در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی در اصفهان و طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان در همه بخش ها به شما شهروندان عزیز ارائه دهد.

در ادامه به نمونه هایی از پروژه های اجرایی در زمینه نصب و اجرای کاغذ دیواری و پوستر اشاره خواهیم کرد:

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک،استفاده از کاغذ دیواری با طرح ها و رنگ های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.یکی از شاخصه های استفاده از کاغذ دیواری در این سبک،استفاده از کاغذ دیواری در داخلی بردرها یا قاب هایی از جنس های مختلف مانند قاب های گچبری،قاب های چوبی و … می باشد. البته در پاره ای از موارد از نور پردازی های ویژه برای شاخص کردن این قاب های کاغذ دیواری در یک طراحی داخلی به سبک کلاسیک استفاده می گردد.

در ادامه نمونه هایی از اجرای کاغذ دیواری کلاسیک اجرا شده توسط گروه طراحی و معماری خانه در اصفهان را خواهیم دید.

فروش و اجرای پوستر و کاغذ دیواری در اصفهان

در طراحی داخلی های مدرن امروزی استفاده از کاغذ دیواری های با سبک مدرن جایگزین بسیاری از مصالح پر هزینه و گرانقیمت امروزی شده است.امروزه با وجود تنوع بسیار زیاد در زمینه کاغذ دیواری بسیاری از طراحان داخلی و مجریان ساختمانی در پروژه های ساختمانی خود از این مصالح متنوع و پر کاربرد استفاده می کنند.

در ادامه نمونه از پروژه های اجرایی در زمینه کاغذ دیواری در سطح شهر اصفهان را خواهیم دید.

فروش و اجرای پوستر و کاغذ دیواری در اصفهان
پوستر ها در واقع نوعی از کاغذ دیواری می باشند که شما می توانید در آن یک تصویر واحد را در قسمتی از فضای خود در قالب یک پوستر دیواری داشته باشید از مناظر طبیعی گرفته تا تصاویر شهر ها،تصاویر گرافیکی و کارتونی و هر گونه طرح و تصویری که در ذهن خود بپرورانید.در اجرای پوستر های به علت وجود ابعاد خاص و تعریف شده در نظر گرفتن خصوصیات ابعادی محل نصب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شاخه ای از پوستر ها که امروزه طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.پوستر های دیواری در زمینه اتاق کودک که عموما تصاویر گرافیکی و کارتونی با وجود شخصیت های کارتونی می باشد که در ادامه مواردی از آن را که اجرا شده توسط گروه طراحی خانه است خواهیم دید .

البته لازم به ذکر می باشد که پوستر های دیواری با موضوع طبیعت امروزه از اهمیت ویژه ای در طراحی داخلی ساختمان های مسکونی ،تجاری و اداری پیدا کرده است.

فروش و اجرای پوستر و کاغذ دیواری در اصفهان

پوستر های دیواری امروزه در طرح ها و سبک های مختلفی در بازار وجود دارد از طرح های مدرن و امروزی گرفته تا طرح های کلاسیک،طرح های هندسی،طرح های سه بعدی ،طرح های گرافیکی و کارتونی،طرح هایی با موضوع طبیعت و مواردی از این دست که همه و همه با قرار گیری در جایگاه مناسب و درست خود می توانند جلوه خاصی به ساختمان های امروزی با سبک ها و کاربری های مختلف بدهند.

در ادامه نمونه ای از پوستر دیواری با طرح های کلاسیک و هندسی سه بعدی اجرا شده توسط کارشناسان گروه طراحی داخلی خانه در اصفهان را خواهید دید.

فروش و اجرای پوستر و کاغذ دیواری در اصفهان

امروزه استفاده از پوستر های دیواری در بین اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار گشته است،که عموما تصاویر با مضمون مناظر شهری،تصاویر انسانی ،تصاویری با موضوع حیات وحش،اماکن تاریخی ،تصاویر گرافیکی و مواردی از این قبیل می باشند.

در ادامه به مواردی از پوستر های دیواری اجراشده توسط مجریان مجرب در زمینه نصب پوستر و کاغذ دیواری در اصفهان اشاره خواهیم کرد.

فروش و اجرای پوستر و کاغذ دیواری در اصفهان

یکی از مواردی که در زمینه استفاده از پوستر ها و کاغذ های دیواری در پروژه های ساختمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است انتخاب درست و بکار گیری آن ها در محل صحیح آن می باشد و در نهایت نیز اجرای صحیح و با کیفیت کاغذ های دیواری و پوستر ها نیز از مواردی است که بایستی توجه ویژه ای به آن داشت.

گروه طراحی داخلی و معماری خانه در اصفهان با دار بودن بهترین اکیپ های اجرایی در زمینه نصب کاغذ دیواری در اصفهان و نصب پارکت ،کفپوش،دیوار کوب و کلیه ملزومات مرتبط در اصفهان آماده همکاری و در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در همه شاخه ها در سطح کلان شهر اصفهان می باشد.